torstai 28. kesäkuuta 2012

Kello kaulaan ja menoksi!

Pitkästä aikaa kerkesin tehdä uusia koruja.. siis viime viikolla! Juhannus toi pienen viiveen tähän korujen esittelyyn, mutta nyt pistän niistä vihdoin muutaman kuvan näytille. Välillä tuntuu, että voi kunpa se olisikin niin helppoa, että kun tekee uuden korun, niin se olis samantien myynnissä. Mutta ei.. uutuudet täytyy kuvata, kuvat käsitellä, sitten vasta pistää nettiin ja kirjoittaa vielä kuvaukset tuotteille. Tästä johtuen uudet korut saattaa roikkua joskus pitkiäkin aikoja, ennenkuin niitä näkee kukaan muu kuin minä. Mutta ei se mitään! Työtahdin sanelee nin monet muutkin asiat, että joskus jokin tärkeämpi menee edelle.

Nämä uudet korut on kaikki taskukelloriipuksia. Kellot toimii ihan paristolla ja on kaikki yhtä hurmaavia! Tässä muutamia maistiaisia, valmiita kelloriipuksia tulee sitten enemmän Facebookkiin, kun kerkeän laittaa.






♥   ♥   ♥   ♥   ♥

Mulla on ihana kesäkaveri, pikkusiskoni Reeta. Vaikka meillä on 22 vuotta ikäeroa, se ei tunnu yleensä missään. Meillä on niin hauskaa yhdessä ja tykätään puuhastella samanlaisten asioiden parissa. Reeta on näppärä käsistään ja mielikuvitusta sekä luovuutta riittää. Nyt kun olen käynyt koululla ompelemassa omia töitäni, Reeta on ollut muutamia kertoja mun mukana, kun äitillä on ollu töitä. Eli mulla on ollut ihan parasta seuraa ♥.

Tässä Reeta suunnittelee omaa tuotemerkkiään, jota aikoo käyttää kun alkaa myymään omia käsitöitään :)

Aloitteleva koruntekijä järjestelee helmensä värien mukaan!

Tämän päivän saldo, kahdeksan rannekorua!

♥   ♥   ♥   ♥   ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti