keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Paluu arkeen ♥

No olipas siinä pitkä juhannuksen vietto kerrassaan! Oli aivan ihanaa viettää monta päivää kotona perheen ja ihanien sisarusten parissa. Liian harvoin saadaan olla yhdessä noin monta päivää ♥.

Tämä mun kesäloma on muutenkin nyt yhtä reppureissaamista edestakaisin! Saan käydä koululla ompelemassa nyt loman ajan, kun maksan vuokraa tiloista ja laitteista. Tätä mun opiskeluahan ei ole suinkaan tehty liian helpoksi, vaan motivaatiota ja lujaa tahtoa on koeteltu viimeisen kahden vuoden ajan 130 kilometrin koulumatkalla. Siihen on toki laskettu sekä meno- että paluumatka. Tällaista reissua ajelen kouluaikana päivittäin Pyhäsalmen ja Nivalan välillä. Ja ihan älyttömän hyvin oon kyllä jaksanut sitä rallia! Matka menee kuin itsestään kun on tosissaan opiskelujen suhteen ja varma siitä, että opiskelee vihdoin oikeaa alaa.

Nivala on opiskelupaikkakunnan lisäksi myös mun kotikaupunki, joten oon kyllä siinä suhteessa hyvin onnekas, että voin halutessa mennä kotiin yöksi. Tää loma näyttäs menevän nyt niin, että oon puolet viikosta täällä Pyhäsalmessa ja puolet Nivalassa, jolloin pääsen ompelemaan kaikkia asiakastöitä ja omia tuotteitani, ja vähän muutakin. Esimerkiksi maanantaina oli pitkä päivä kankaanpainannan parissa, jossa mulla toimi apurina reipas aviomieheni Jasso ♥.

Tässä kuvia muutamista asiakastöistä, joita olen kerennyt tässä ensimmäisten lomaviikkojen aikana tehdä:

Nämä suloiset pöllöt ilahduttaa olkalaukussa, johon mahtuu koulukirjat ja kaikki mitä luennoilla tarvitaan.
Kesän kauneimpia kankaita ♥
Annan herkkukakkuset ♥
Tämä kaunotar lähti ihanalle ystävälleni ♥
Aurinkoisen iloiset kaverukset kesäkassi ja pussukka :)

Nyt olen ihanteellisessa tilanteessa, eli kaikki jonossa olleet tilaustyöt on tehty ja toimitettu uusille omistajilleen! Nyt en ota vähään aikaan mitään uusia asiakastöitä, että saan heittäytyä uusien juttujen luomiseen ja saisin edes osittain toteutettua tavoitteet, joita olen tälle kesätyöskentelylle asettanut. Tälläkin hetkellä sormet syyhyäisi päästä ompelemaan, mutta täytyy nyt malttaa pari päivää olla täällä omassa kodissa Pyhäsalmessa ja alkaa valmistautumaan mieheni harvinaisten sukulaisten vastaanottoon! Heippa :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kauniita ja viimeisteltyjä laukkuja :) Mistä olet nuo kankaat ostanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia sinulle! :) Tilaan kankaita aika paljon netin kautta, esimerkiksi Etsystä, sieltä löytää paljon hauskempia ja erikoisempia kankaita kuin tavallisista kangaskaupoista. Itse asun pienessä kaupungissa, jonka kangaskaupassa on liian tylsä perusvalikoima omaan makuuni. Suosittelen Etsyä, jos se ei ole sinulle jo entuudestaan tuttu paikka :) (www.etsy.com)

      Poista
  2. Oi miten tyylikkäitä ja kauniita laukkuja! Nuo kankaat ovat minunkin makuuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura! ♥ Ihanat kankaat on kyllä heikkouteni :)

      Poista