torstai 12. heinäkuuta 2012

Uunituoreita käsityömaistiaisia

Tämä viikko on ollut kyllä täynnä kaikenlaista tekemistä ja jännittävää odotusta! Savo Vintage on lauantaina ja oon valmistautunut sitä varten. Ihme kyllä kaikki kamat alkaa olla kohta jo pakattuna eikä mitään viimetingan paniikkia oo näkyvissä :) Viime viikonlopun Kihupäivät verotti niin hyvin mun koruvarastoja, että oon saanut tehdä uusia korujakin aika paljon. Huomenna ois tarkotus vielä jonkin verran tehdä lisää.

Tässä muutamia herkullisimpia kuvia uutuuksista, jotka matkaa lauantaina Pieksämäelle. Oon tehnyt viime aikoina aika paljon noita avainkaulakoruja ja ne on olleet kyllä tosi suosittuja. Kivaa! Lisäilen näitä uutuuksien kuvia Facebookkiin vasta lauantain jälkeen, kun nään että mitä niistä menee kaupaksi ja mitkä jää myymättä.

Tähän herkulliseen värisommitelmaan oon aivan rakastunut ♥ Täytyy tehdä tämän väriset helmet ehdottomasti joskus omaankin kaulaan.


Nää seuraavat "tuplapuuhelmet" on ihan kaikkein uusimpia koruja ja ne sai kyllä heti hyvän vastaanoton. Tykkään näistä itekin, kun oon puuhelmien ystävä ja näissä on nyt kivaa uutta ilmettä! Kunpa vain kerkeäisi yhden parin joskus väsätä itelleenkin... :)



Maltoin tällä viikolla pyörähtää vain yhtenä päivänä Nivalassa ompelukoneen äärellä. Minun täytyi saada kaksi asiakastilausta valmiiksi, että saan toimitettua ne asiakkaille. Kyseessä on siis nämä seuraavat söpöset käsilaukut:



Noiden käsilaukkujen taustana toimi minun uusi, maailman ihanin astiakaappi! Tänään oli onnenpäivä, kun me saatiin vihdoin haettua se Haapajärveltä. Kaappi on samasta talosta kuin meidän ruokapöytä, joka haettiin maaliskuussa, ja samalla reissulla talon emäntä Anniina esitteli mulle aitasta löytynyttä kaappia, johon rakastuin. Sovittiin silloin, että jos hän päättää myydä sen, niin ottaa minuun yhteyttä. Tänään päästiin siihen pisteeseen, että kaappi vaihtoi omistajaa. Nyt se on parvekkeella sateensuojassa odottelemassa, että pääsisin sen kimppuun ensi viikolla!

I ♥ you .
Kaappi on vihertävä, alta paljastuu tummemman vihreää ja punaista maalia. Tuossa kuvassa se näyttää kyllä enemmänkin harmaalta, mutta se johtunee synkästä ja sateisesta kuvausilmasta. Me ei varmaan haluta tehdä kaapille mitään päällisin puolin, mutta sisältä voisi ehkä vähän hioa ja maalata..? Katsotaan, mitä keksin :) Palaan siis asiaan vielä myöhemmin! Nyt taidan lähtä vielä kymmenennen kerran parvekkeelle ihastelemaan ja tunnustelemaan uutta aarretta ♥. Heippahei!

2 kommenttia:

  1. Hei Heini! Jotenkin löysin mutkien kautta blogisi... Ihania värejä! Samat harrastukset näköjään; minäkin olen opetellut markkinointia ihan käytännössä ja huomannut ihmeekseni, että sisälläni asuu pieni torimummo :). Hyvää jatkoa meille! Eva K. artevasaani.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Moi Eva! Kiva että löysit tänne :) Mukava kuulla, että hommat etenee, se torimummoilu on just kivaa näin kseäisin! Tosi hyvää jatkoa molemmille ja vastavierailen blogissasi :)

    VastaaPoista