sunnuntai 12. elokuuta 2012

I ♥ cherries

Herkulliset kirsikat, voi että ne on aina yhtä suloisia! Oon aina tykänny kaikesta kirsikoilla koristellusta tavarasta ja nyt viime aikoina söpöt kirsikat on putkahdellu esiin milloin mistäkin niin, että kiinnitin siihen jo huomiota! Tässä siis herkkupaloja kirsikka-faneille ♥

Oon kerennyt kesän aikana tilata jo pariin otteeseen uusia kankaita, ja yllättäen niiden seassa oli myös muutamia kirsikka-aiheisia ihanuuksia. Vielä kun ois paljon ylimääräistä aikaa, että pääsisin tekemään näistä jotain ihanaa ♥



Tässä on viimeisimpänä valmistunut käsilaukku, joka lähti ihan vasta uudelle omistajalleen. Tuo kangas on niin superihanaa ja kaikista tekeillä olleista 26 käsilaukusta tämä oli mun oma henkilökohtainen lempparini! Mutta ilomielin lähetin sen uuteen, hyvään kotiin, kun tiiän että uuden omistajan mielestä se on kuulema täydellinen ♥

Herkku! ♥

Nämä kirsikkakorvikset on minun omaa käsialaa eli oon piirtänyt kirsikat ensin käsin ja sitten tietokoneella kuvankäsittelyohjelmalla puhtaaksi. Oon käyttänyt näitä kuvia korviksissa, sormuksissa ja rintakoruissa.

 Tämä kaulakoru on jo uudessa kodissa, mutta kaivelin kuvan arkistoista, kun se pyöri mielessä kirsikkateeman inspiroimana.

Mun yksi ihanimmista kirppislöydöistä on tämä lasinen mehukannu ja juomalasit, joita kaunistaa kirsikat. Ostin nämä joskus Nivalan Ekotorilta muutamalla eurolla ja olin kyllä niin onnellinen silloin tästä löydöstä ♥ Vieläkin aina välillä pysähdyn ihastelemaan niitä ja joskus harvoin, kun niitä raaskii käyttää, niin kylläpäs mehu maistuu hyvälle!

♥   ♥   ♥
 Valintataloon oli tullut uutta kirsikkamehua, tai ainakaan minä en ollut ennen nähnyt moista. Tänään me sitten maisteltiin sitä ja syötiin samalla anopin tekemää maailman parasta pitsaa :) Hyvää oli, molemmat! Suosittelen kaikille, niin kirsikkamehua kuin ihanan anopin hankkimista ♥


Huomenna alkaa taas koulu ja edessä olisi viimeinen puristus! Näillä näkymin mulla ois hyvät mahdollisuudet valmistua jouluksi, jee! Nyt alkaa heti juhlapuvun valmistus ja mulla onkin erittäin mielenkiintoinen asiakas jo tiedossa. Ehkä voin siitä sitten joskus myöhemmin kirjoitella lisää kuvien kera, katsotaan :) Ihan mukavaa on palata arkeen ja kouluun ja aloittaa tämä syksystä nauttiminen. Ihanaa huomista koulupäivää kaikille reippaille koululaisille ja Viva la cherries! ♥

6 kommenttia:

  1. Kirsikkakannu! Itse ostin Helsingistä kirppikseltä samanmoisen + 6 lasia vaan parilla eurolla, harmi että kiero eksä varasti aarteeni eron tullessa enkä sittemmin ole moisia tavannut kirpuilla :P Täälläkin ihannoidaan kirsikkakuvioita (vaikken ko. marjan mausta pidäkkään :D) ja minusta myös tuo kassi on aivan mahtavuutta! <3 -Miia.

    VastaaPoista
  2. Hei Miia! Voi harmi, olipa kyllä harmi, kun menetit ihanaiset kirsikka-astiat :( Toivotaan, että teet vielä joskus hyvän löydön jostain ja saat uudet tilalle! Ja kiitos, ihanaa että joku muukin tykkäsi kassista, ku vain minä ite ;)

    VastaaPoista
  3. Teetkö noita kirsikkalaukkuja myyntiin asti? Olisi varmasti kysyntää ja täällä olisi ainakin yksi kiinnostunut ostaja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt noita käsilaukkuja monilla eri kankailla myyntiin ja sitten suoraan tilauksesta asiakkaille, mutta nyt en oo koulukiireiden takia kerennyt tehdä niitä vähään aikaan :( Kirsikkalaukkuja on valmistunut kolme ja ne matkasi heti kaikki uusiin koteihin. Toivottavasti taas pian kerkeän tehdä kaikkea kivaa myyntiin asti!

      Poista
  4. Mistä olet löytänyt tuon sinisen kankaan jossa on pilkkuja ja kirsikoita? Hieno! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan! Nuo kaikki kirsikka-kankaat on ostettu Etsystä (www.etsy.com), joten sieltä vain löytöjä tekemään :)

      Poista