maanantai 7. tammikuuta 2013

Tilkkupeittoni mun

Vihdoin valmis! ♥ Värikkäistä värikkäin siitä kyllä tuli, mutta tykkään. Meille sopii ylivärikäs peitto, ja mustalla taustalla tilkut tulee iloisesti esiin. Tilkkujen yhdistely eteni välillä vähän hitaanlaisesti, kun puuhastelin sitä iltapuhteena aina sillon tällön keretessäni, joten nyt oon niin onnellinen tästä valmiista lopputuloksesta! Ihana tunne kun on joku pitkään kesken ollut asia saatu päätökseen :)

Tottakai peittoa on pitänyt jo testailla, ja ihanan lämpimät päiväunet saa sen alla. Meiltä vietiin sohva pari päivää sitten, kun pistimme sen myyntiin muuton takia, joten päiväunia ei saa nyt vähään aikaan nautiskella. Tuo minun "ihana kotimainen äijä" (meillä viljellään nyt Putous-huumoria koko ajan) justiinsa pakkaileekin, eli erittäin hyvällä mallilla on muuttohommat. Viikonloppuna varmistui, että lauantaina 19. päivä saadaan avaimet käteen uuteen kotiin, joten enää vajaat kaksi viikkoa odottelua! Jes!




14 kommenttia:

  1. Tulipa siitä uppee! Ja jee, pian ootte Kotona <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria! ♥ Tulkaapas sitte heti käymään seuraavalla Pyhiksen visiitillä :)

      Poista
  2. Aivan mahdottoman hieno! Värit on ihan mahtavat. :) Itsekin haaveilen tekeväni neliöpeiton, mutta saa nähdä riittääkö mulla siihen koskaan kärsivällisyys. :) Mitä lankaa muuten käytit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juu kato hiljaa hyvää tulee, mullekin tuo oli sellainen kahden vuoden projekti! :D Eli kyllä sääkin pystyt. Ja käytin suurimmaksi osin ihan 7-veljestä -lankaa, mutta osittain myös joitain muitakin lankoja, mitä multa vaan sattui löytymään sopivan värisenä.

      Poista
  3. Upea peitto! Juuri tuollaisilla kirkkailla väreillä tahtoisin omanikin tehdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inka! :) Sitten vain tekemään, neliöitä on kivaa ja nopeaa virkata vaikka elokuvaa katsellessa.

      Poista
  4. Heippa! Löysin blogiisi ja taidanpa jäädä seurailemaan. Aivan ihanan värikkään peiton olet virkannut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Tuuli! Tervetuloa vain seurailemaan, mukavaa! :) Ja kiitoksia, peitosta ei kyllä värejä puutu, ja kiva että muutkin tykkää kuin minä :)

      Poista
  5. Aivan ihana! Mulla on kanssa tilkkujen yhdistely vasta meneillään :D! hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :) Juu se yhdistely oli mun mielestä ehkä sitä tylsintä hommaa, mutta toisaalta taas oli mukava nähdä, kun peitto alkoi viimein pikkuhiljaa saada muotonsa. Mukavia hetkiä yhdistelyn parissa! :)

      Poista
  6. Aivan ihanat värit! Rakastan tällaisia värikkäitä tilkkupeittoja, mutten tiedä, onko itselläni koskaan kärsivällisyyttä tehdä sellaista. No, onneksi voin aina ihailla muiden peittoja (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kurkkasin sinun blogiisi, ja olit tehnyt niin upeita neulepuseroita! Minä taas oon aina ajatellut, että mulla ei riittäisi sellaisten tekemiseen sitä kärsivällisyyttä :D Joten toivotaan, että sinä virkkaat vielä joskus oman peiton, ja minä neulon jonkun ihanan neuletakin ♥

      Poista