torstai 7. maaliskuuta 2013

Ikävä ompelemista...

Mulle putkahtelee uusia ihania kankaita aina välillä postilaatikkoon. Joskus tulee niin ihania kuoseja vastaan, että niitä ei vaan voi ohittaa, vaan pitää saada itellekin palanen siitä. Nytkin minulla on muutamia ihan uusia kankaita, joista en oo vielä päässyt tekemään mitään, sillä olen ilman ompelukonetta!

Alexander Henry fabrics - Bewitched - Hounted House collection

En ole päässy ompelemaan sen jälkeen, kun sain koulun päätökseen tammikuussa. Nyt kun alkaa täällä uudessa kodissakin tämä elo vähän rauhoittumaan, niin huomaan että ois taas aikaa ompelutöille ja niitä oikein kaipaa. Oon tilannut suomalaiselta ompelualan laitteistoa myyvältä yritykseltä (Sm Fimac Oy) itelleni käytetyn teollisuuskoneen, saumurin ja prässin mutta niitä ei ole vielä kuulunut. Ne toimitetaan tänne kotiin ja käydään asentamassa käyttöön. Meillä onkin nyt seuraavana aikomus käydä mun tulevan työhuoneen kimppuun, eli sinne pitäisi vetää vähän tapettia ja maalia ja sen jälkeen nuo laitteet saisi minun puolestani jo saapua!

Tula Pink fabrics - Nightshade collection

Sillä välin tyydyn vain kattelemaan ja hypistelemään noita ihania kankaita.. Joskus kyllä rassaa olla niin kärsimätön ja malttamaton. Kun sattuu oikein semmoselle tuulelle, että "nyt kaikki äkkiä heti valmiiksi!" niin tekee tiukkaa tällaiset hitaasti etenevät remonttipuuhat. Sillon mun pitää vaan muistutella itelleni, että meillä ei oo mahdollisuutta rempata joka päivä kellon ympäri, vaan tässä pitää edetä arkihommien, kuten töiden mukaan. Kyllä se työhuone siitä pikkuhiljaa valmistuu rennommallakin tahdilla :)

Alexander Henry fabric -  Corazones

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti