perjantai 5. huhtikuuta 2013

Värikkäät pöllöilijät

Pöllöarmeijani juuri maalatuilla, uusilla väripinnoilla ♥ En osaa edes valita suosikkiani, sillä kaikki on niin söpöjä! Mikä pöllerö on sinun suosikkisi? :)

Olen hurahtanut aika lailla tähän metalliriipusten maalaamiseen. Se on niin loistava keino saada niihin pieni lisä persoonallisuutta ja väriä! Tuollainen pieni näpertelymaalailu on yllättävän mukavaa, eikä minun mielestä edes kovin vaikeaa. Purin ensin pöllöt osiin, että maalaaminen onnistuu helpommin. Olen käyttänyt näihin ihan tavallisia askartelumaaleja ja lakkaa, joita saa askartelukaupoista. Nämä maalit soveltuu myös metallipinnoille. Maali- ja lakkakerrosten jälkeen kasasin pöllöt taas takaisin omaan muotoonsa noilla renkailla.

Jonoon mars!

Kaikki pöllöjututhan on nyt pitkään olleet suosittuja ja tykättyjä, vai onko ne edes enää muodissa, en tiedä! :) No, minä en ainakaan oo vielä kyllästynyt pöllöjuttuihin, joten näitä koruja on ollut tosi kiva värkkäillä. Pöllöriipuksia löytyy varmasti joka korukaupasta, mutta minä halusin lisätä niihin omana panoksenani iloiset värit.


Oon nyt messuja varten joutunut laskemaan tuotteiden hintoja uudelleen, ja tein myös pöllöille perusteelliset laskelmat. Minun aloitteleva yritys on nyt huhtikuun alusta lähtien arvonlisäverovelvollinen, joten alvit on lisätty kaikkiin hintoihin. Pöllöriipusten hinta on 18€ / kappale, ja siihen hintaan sisältyy se 24% alvi. Katsotaan, miten pienoiset hinnannousut otetaan vastaan.

Tämä värikäs pöllöarmeija lähtee tänään mukaan Jyväskylään ja meitä voi tulla tervehtimään lauantaina ja sunnuntaina Paviljonkiin kädentaitomessuille. Sieltä löytyy varmasti vaikka mitä ihanaa jokaiseen makuun ja samalla lipulla pääsee myös antiikki- ja keräilymessuille. Ite ootan kovasti, että pääsen koluamaan sen antiikkipuolen, kun siellä oli viime vuonnakin niin paljon kaikkea ihanata ♥.

Iloisen värikästä ja keväisen aurinkoista viikonloppua kaikille!

Heippaheeiiii! ♥


5 kommenttia:

  1. Ai jumpe - ylärivi, toinen oikealta on I-HA-NA! :) Mäkin oon vasta vuoden sisällä havahtunu pöllöintoiluun, ettei se ehkä kai ihan vielä ohi ole. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla, että pöllöfaneja löytyy vielä muualtakin kuin täältä :)

      Poista
  2. Mistähän näitä sinun pöllöjä saa? Mä olen ihan Böllöfriikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavan kerran pöllökoruja saa ihan livenä 27.4. Helsingissä Korukarnevaali-tapahtumassa. Mutta voit myös tilata sähköpostitse osoitteesta handmadebyheini@hotmail.com. Mielellään lähettelen postin kautta ja koru kulkee pienillä postikuluilla. Näitä pöllöriipuksia tulee saamaan verkkokaupasta, kunhan sellainen valmistuu :)

      Poista