torstai 19. syyskuuta 2013

Uusia koruja Pimpulaan

Haapajärvinen sisustus- ja lahjatavaraliike Pimpula avasi heinäkuun alussa uusissa tiloissa ja laajeni myös kirpputoriksi. Mun lempparikirppis lopetti keväällä, joten oli ihan huippua saada uusi, ihana kirpputori tänne. Pimpula-kirppis on osoittautunut ihan huippupaikaksi! Joka kerta löydän sieltä enemmän tai vähemmän ihanuuksia mukaani. Tavallisen kirppis-osion lisäksi Pimpulasta löytyy kahvio, lahjatavarapuoti ja vieläpä huonekalupuoli, josta löytyy kivoja vanhoja kalusteita ja valikoimakin uusiutuu hyvin. Kirppiksen puoli on niin siistissä kunnossa ja tavara on hyvää. Suosittelen! Ja tässä pari kuvaa lahjatavaraliikkeen nurkkauksesta.



Entisessä Pimpula-kaupassa oli mun koruja myynnissä ja nyt vein niitä myös uuteen liikkeeseen. Siellä olisi nyt tarjolla pöllöriipuksia ja paljon erilaisia korviksia, olkaapa hyvät! Muun muassa nämä pöllökaverit lähti myyntiin:


Täältä ja täältä pääsee kurkkimaan kuvia Pimpulan entisestä liiketilasta!


4 kommenttia:

  1. Onpahan kivan näköstä kaikkea! :) Ootko sä vaan marssinu putiikkeihin ja kysyny että saatko omia tuotteita myyntiin vai mitenkäs noissa piireissä oikein toimitaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, vastasin tähän jo aiemmin, mutta viesti ei ole näköjään tallentunut :( Eli minä oon ollut vähän laiska noiden jälleenmyyntiasioiden kanssa. Tähän asti mun koruja on ollut muutamassa paikassa myynnissä, ja niistä kaikista itse pyydettiin saada tuotteita myyntiin. Mutta sillä tavallahan se oikeasti menee, että jos haluaa saada paljon hyviä jälleenmyyntisopimuksia, niin täytyy itse ottaa yhteyttä tai piipahtaa liikkeessä. Ei ne kotoa löydä ja tule hakemaan :)

      Poista
  2. Ihania nuo pöllöt!! Olisiko mitään keinoa tilata mistään moista ja mitä koru maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Helinä! Ja kiitos :) Tällainen pöllökoru maksaa 20€, ja hinta sisältää 24% alvin. Olen juuri parhaillaan rakentamassa itselleni verkkokauppaa, johon korut tulee myyntiin. Tällä hetkellä minulla on muutamia pöllöriipuksia sivullani Facebookissa myynnissä, ja siellä olevat pöllöt ovat muutaman euron halvempia. Voit käydä katsomassa jäljellä olevat värit: www.facebook.com/handmadebyheini.

      Ja jos asut Seinäjoen lähellä, voit tulla pöllöriipus-ostoksille ensi viikolla Käsityömessuille (4.-6.10.).
      Voit myös laittaa mulle sähköpostia osoitteeseen handmadebyheini@hotmail.com, jos haluat jonkun muun pöllön kuin mitä Facebookissa on tarjolla. Tällä hetkellä mun pöllöarmeija on suurempi kuin koskaan, olen valmistautunut hyvin alkavaan joulumyyntiin ;)

      Poista