torstai 21. marraskuuta 2013

Terveiset kiireen keskeltä!

Oi ja voi, nyt on niin monta rautaa taas tulessa, etten ole kerennyt tehdä mitään kivoja juttuja blogin puolelle. Harmittaa ja omatunto kolkuttelee, mutta ei voi mitään! Annan taas enemmän aikaa blogille kunhan tää joka viikonloppuinen reissaaminen lakkaa :) Tätä kirjoitellessa mulla on eteinen täynnä tavaroita, jotka oottaa pakkaamista autoon, ja noin tunnin päästä minä ja pikkusisko lähdemme ajelemaan Helsinkiin!

Haaveissani meidän Mazda muuttuu upeaksi, pastellinsävyiseksi amerikanautoksi ♥

Helsingissä osallistun Messukeskuksessa järjestettävään Meidän viikonloppu -tapahtumaan, jossa on useammat messut samassa tapahtumassa. Minä menen myymään Kädentaito-messuille halliin numero 6, jos vaikka satut tulemaan tapahtumaan. Onneksi tämä ei mene ihan kokonaan työviikonlopuksi, vaan pääsen nauttimaan kahden Helsingissä asuvan pikkusiskoni seurasta. Meitä on siis neljä siskoa, minä olen vanhin ja matkaseuralaiseni Reeta on kahdeksan vuotias, eli meidän nuorin ja niin lellitty pikkusisko ♥ ♥ ♥.

Neljä niin erilaista, mutta hyvin rakasta siskoa ♥

Ihan pakko vielä palata viime viikonloppuun, jota en ole kiireen takia kerennyt kunnolla edes ajatella! Tampereella järjestettävät Suomen Kädentaidot -messut oli todella huiput :). Pääsin ekaa kertaa myyjäksi ja se oli juuri niin kivaa kuin toivoinkin. Tapahtuma on todella suuri ja kävijöitä riitti jokaiselle päivälle paljon, muistaakseni yhteensä yli 36 000! Huhhuh. Myyntipäivät kului nopeasti. Itse kiertelin harmittavan vähän, mutta sen mitä näin, niin messuilla oli todella ihania osastoja ja tuotteita. Jos olisin ollut liikkeellä rajattoman rahapussin kanssa, niin mulla ois mennyt ihan höpsis! Siinä vaan käy monesti niin, että pieni pihiys iskee kun lähtee itse myymään ja tienaamaan. Tulee tarkemmin harkittua ostoksia, että ei heti törsäisi kaikkia juuri tienattuja roposia. Hyvähän se on harkita, sillä kaikkea ei oo pakko saada aina itelle. Mutta mielelläni ostan joka tapahtumasta jotain kotimaista ja käsintehtyä meidän kotiin, edes jotain pientä.

Suomen Kädentaidot -messuista tuli mun lempparimessut ♥.

Arpomani messuliput Tampereelle tuli kaikki jaettua, ja osa arpaonnen suosimista voittajista kävikin minua moikkaamassa. Kiitos, se oli mukavaa! Yhtä voittajaa en valitettavasti tavoittanut ajoissa muutamasta yrityksestä huolimatta, mutta ne liput meni sitten kahdelle haapajärviselle yhteistyökumppanilleni, joiden tiesin olevan tulossa messuille. Oli kiva ilahduttaa heitä.

Nyt on lähdettävä tien päälle, sillä meillä on 450 kilometriä matkaa eessä. Ihanaa lähteä siskojen luo ja messuille, tätä viikonloppua on odotettu kovasti. Samalla haluaisin myös jäädä vaan kotiin, sillä ennen kaikkea oon luonteeltani koti-ihminen. Joulua rakastava höperö tuskailee, kun haluaisin keretä tehdä joululahjoja, laittaa joulua, tehdä koristeita ja muita pieniä sisustusjuttuja, joita pää on pullollaan... Mitä lähemmäs joulua mennään, mun päivät vaan pitenee. Valvon nyt jo ihan hirmu myöhään, tällä viikolla valvoin jopa kokonaisen yön. Mies heräsi kuudelta yhtenä aamuna, että hän lähtee töihin, niin minä se olin vielä hereillä :) Sain kuulla vähän aamuäkäisiä nuhteita. Mutta hei, jos ei väsy paina ja intoa riittää, niin valvokaa! Mikäs sen ihanampaa kuin touhuilla kotona, ainakin minusta.

Onnellista ja rakkaudentäyteistä viikonloppua kaikille! Meikä lähtee nyt!

Love love love ♥


4 kommenttia:

  1. Fiuuuuuu, vähän vauhdikasta meininkiä! Mikäs siinä kun virtaa piisaa, go for it, girl! Yks vinkkiviitonen: kun en pääse paikalle messuille tai tapahtumiin, niin käyn kuitenkin usein kattomassa näytteilleasettaja-listan. Jos sit löydän sieltä jotain mielenkiintoista, niin käyn kurkkaamassa heidän nettipuotia. Noh, kävin nytkin katsomassa ja mietin, että jos vain mahdollista, niin kantsii sinunkin jatkossa laittaa blogin osoite www-infon kohdalle (jos sitä ei kielletä). Niin voi joku samanmoinen höppänä ku mä päätyä selailemaan sun tuotteita myös blogiin. Ja voi ruveta haaveilemaan sellaisen supersöpön käsveskan tilaamisesta sinulta :)
    Mukavaa viikonloppua siskojen seurassa!
    T. Merja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Merja! :)
      Kiitos viestistäsi! Yleensä messusivuille ja näytteilleasettajalistoihin tuleekin aika kattavasti kaikki yhteystiedot, mutta joskus en muista itsekään käydä tarkistamassa, onko kaikki tietoni oikein ja puuttuuko jotain. Siinä asiassa täytyy kyllä skarpata, sillä oot ihan oikeassa että ne on tärkeät. Aika moni tutustuu ennen messuja näytteilleasettajiin, joten se on jo eka mahdollisuus tehdä hyvä vaikutus. Ja kiitos, viikonloppu oli oikein ihana! ♥

      Poista
  2. No sullahan riittää menoa ja meininkiä!
    Meitäkin on neljä siskoa ja sen lisäksi myös kaksi veljeä. Sisarukset ovat myös minulle suunnattoman tärkeitä ja yritän viettää mahd. paljon aikaa heidän kanssa.
    Tässä jutussa oli muuten hauskat kuvat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, aika hauskaa, minulla on myöskin kaksi veljeä noiden siskojen lisäksi, eli yhteensä 6 sisarusta! :) Minä oon kaikista vanhin, se iiiiisoin isosisko, ja oon aina ollut niin iloinen ja kiitollinen kun on paljon sisaruksia. Ollaan tiivis porukka ja toistemme parhaita kavereita. Se on yksi hienoimpia asioita elämässä ♥.

      Juu, tykkäsin myös noista kuvista, kun keksin käyttää kivoja kankaita kuvituksena. Tietysti mulla ois ollut vähän kiire jo lähteä reissuun, mutta pidin pääni ja halusin kiireestä huolimatta toteuttaa visioni :)

      Poista