perjantai 28. helmikuuta 2014

Sattuu ja tapahtuu!

Kiireinen elämä näyttää vaan jatkuvan, sillä tälläkin viikolla on paljon kaikenlaista kerennyt tapahtua. Keskiviikkona pääsin tekemään sellaista, missä en oo koskaan ennen ollut mukana. Muutamia viikkoja sitten tuttu valokuvaaja otti yhteyttä ja ehdotti yhteistyötä, eli hän voisi tulla ottamaan minulle vaikka tuotekuvia, ja me molemmat voisimme sitten käyttää kuvia omiin tarkoituksiimme. Innostuin ajatuksesta, että nyt voisin saada kuvia tuotteistani, joissa ihan oikea ihminen niitä esittelee. Se oli hauska päivä ja kirjoittelen siitä ehdottomasti lisää valokuvien kera, kunhan saan kuvia käyttööni. Sen verran voin paljastaa, että malli on ihan mielettömän kaunis! ♥

Kuva napattu Googlesta ja kuvan maalaus on amerikkalaisen pin up -taiteilijan Vaughan Bassin käsialaa.

Eilen eli torstaina luonani vieraili toimittaja Kalajokilaakso-sanomalehdestä, ja juttupyyntö tuli kahden päivän varoitusajalla. Ensin meinasin kieltäytyä kiireeseen vedoten, mutta sitten päätin kuitenkin että tuskin minun laatimat aikataulut siihen kaatuu. Toimittaja Leila on koulukaverini anoppi, joten kyllähän meillä juttua riitti ja paljon yhteistä löytyi. Juttu on julkaistu jo tämän päivän lehdessä, enkä ole kerennyt saada sitä vielä luettavakseni, mutta olen ihan luottavaisin mielin että se on mukava juttu.

Leila tekee upeita kalligrafiatöitä, ja hän toi minulle niin sievän ja liikuttavan taulun lahjaksi, ihan yllätyksenä. Taulussa on kaunis sanaleikki "Täti tuiki tähdellinen" ja se on jotenkin niin ihanasti sanottu. Tuiki tähdellinenhän tarkoittaa minun mielestäni aika lailla samaa kuin "todella tarpeellinen". Tottakai tuiki tähdellisestä tulee mieleen myös tuikkivat tähdet. Tämä taulu oli ihana lahja ja olin kyllä hyvin otettu, että Leilalla tuli taulusta mieleen minä.


Tänä aamuna kun heräsin, minulla pyöri heti mielessä eräs toinen tuiki tärkeä täti. Tämän viikon kaikki sattumukset ei ole ollut mukavia, vaan sain eilen kuulla hirmu surullisia uutisia minun lempikaupastani Pimpulasta. Torstaina aikaisin aamuyöstä ohikulkija oli huomannut siellä tulipalon, ja valitettavasti koko ihanan putiikin sisätilat ja irtaimisto meni siinä. Nyyh! Pimpulahan aloitti pienissä tiloissa suloisena sisustus- ja lahjatavaraliikkeenä, ja olen siitä useamman kerran jo kirjoitellut blogiin ihan omasta tahdostani, en kenenkään pyynnöstä.

Viime kesänä Pimpula muutti paljon suurempiin tiloihin, ja laajeni myös kirpputoriksi. Siitä muodostui välittömästi mun lempparikirppis, sillä sieltä löytyi oma osasto myös ihanille vanhoille ja antiikkisille huonekaluille ♥. Oon tehnyt niin paljon hyviä löytöjä Pimpulasta, ja en ole todellakaan ainoa fani, vaan sana on kiirinyt pitkälle, ja Pimpulassa käy todella paljon ihmisiä muiltakin paikkakunnilta. Eipä siis ole ihme, että tämä asia on surettanut mua koko eilisen ja asia tulvahti heti uudelleen mieleen tänäkin aamuna. Olen saanut tutustua Pimpula-tätiin Minnaan, ja hän on todellakin täti tuiki tähdellinen! Oon varmaan miljoona kertaa ihmetellyt ja ihastellut sitä energistä ja aikaansaavaa supernaista, joka on aina iloinen ja hyväntuulinen ja niin monessa jutussa mukana täällä Haapajärvellä. Mä toivon todella paljon, että se ihanan positiivinen elämänasenne kantaa tämänkin asian yli, eikä Pimpulan tarina loppunut tähän. Onneksi tuollaisilla ihanilla ihmisillä kuten Minnalla ruukaa olla paljon ystäviä ja tuttuja, ja oon ihan varma että puoli kaupunkia on tarjoamassa apuaan tällä hetkellä! ♥ ♥ ♥


Omat kiireet jatkuu vielä koko viikonlopun ja myös ensi viikkoon. Lähen kohta aamupalan kautta pakkaamaan autoa, ja suuntaamme Helsinkiin tämän vuoden ensimmäisille messuille! Ihanaa päästä muutaman kuukauden tauon jälkeen kivaan tapahtumaan, ja pääsen samalla viettämään aikaa rakkaiden pikkusiskojeni kanssa. Kiirehän sitä tuli tähänkin tapahtumaan valmistautumisessa, enkä oo ihan varma että oonko lähössä matkaan kaiken tarvittavan kanssa. Alan vahvasti olla sitä mieltä, että mulle ei kovin hyvin passaa tämä tällainen tahti. Kun kalenteria vilkaisee, melkein joka päivälle on sovittuna jotain. Sama jatkuu ensi viikolla. Nyt aion kuitenkin nauttia siitä, että pääsen autoon nukkumaan ja pariksi päiväksi muihin maisemiin! Viikonlopusta tulee mukava piristysruiske, vaikka ihan varmasti välillä ajatuksiin putkahtaa Pimpula-kaupan kohtalo. Lämpimiä ajatuksia Minnalle ja Terolle ja teille muille toivon iloisempaa viikonloppua! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti